Doświadczenie

Janusz Krupa – lekarz, absolwent I Wydziału Lekarskiego AM w Warszawie oraz programu Advanced Certificate in Marketing organizowanego przez CIM (Chartered Institute of Marketing, UK). W branży farmaceutycznej (firmy: Eli Lilly, GSK i Schering-Plough) pracował w latach 1992-2006. W ciągu tych lat zajmował stanowiska: Przedstawiciela, Regionalnego Kierownika Sprzedaży, Product Managera, Analityka Badań Rynku (Global Oncology Team, Indianapolis, USA), Dyrektora Marketingu, Business Unit Managera, a na poziomie regionalnym (Środkowo-wschodnia Europa, Bliski Wschód i Afryka) zarządzał marketingiem preparatów onkologicznych. Zajmował się promocją leków z następujących obszarów terapeutycznych: onkologia, psychiatria, pulmonologia i alergologia, diabetologia, dermatologia, antybiotykoterapia. W ramach swoich obowiązków prowadził szereg szkoleń marketingowych i sprzedażowych.


Od września 2006 roku pracuje jako niezależny trener i konsultant. W tym okresie prowadził szkolenia i projekty doradcze dla wielu firm farmaceutycznych.