Ocena kompetencji
Oferowany przez BrandPharma model ocenia 5 obszarów pracy Product Managera:
- Analiza
- Planowanie
- Zarządzanie przekazem marketingowym i relacjami
- Wdrażanie programów marketingowych
- Pomiar efektów działań marketingowych
Metodologia oceny zawiera następujące elementy:
- Studium przypadku – stworzenie planu marketingowego dla opisanego produktu i sytuacji rynkowej
- Test wiedzy teoretycznej (podstawowych pojęć marketingowych)
- Prezentacja wyników studium
- Rozmowa z osobą ocenianą
- Rozmowa z bezpośrednim przełożonym oraz/lub szefem działu marketingu (umiejętność posługiwania się specyficznymi narzędziami i zrozumienie wewnątrz firmowych procesów marketingowych)
Efektem tego procesu jest raport opisujący poszczególne elementy oceny oraz obserwacje dot. ocenianej osoby (komunikacja, umiejętność prezentacji) oraz rekomendacje dotyczące potrzeb rozwojowych i szkoleniowych danej osoby w zakresie ocenianych obszarów.
Ocena 1 osoby trwa ok. 4-5 godzin.